Subject: Ürituse kooskõlastamine 17.10.25 Tartu Kammivabrikus
From: "Alar Kukka" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 22:38:54 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,
Olen eelnevalt suhelnud seoses Quantum üritusega Tartu
Kammivabrikus Aksana Bedašiga ning tema käest saadud info
alusel soovin esitada andmed ürituse kooskõlastamiseks Päästeametiga.

Korraldaja andmed:
Korraldaja Shock Events OÜ reg. 14833560, Jüri 20b-31 Võru,65608
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , telefon 
+372 59 015 325
Vastutav isik: Alar Kukka 38611166533, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , +372 59 015 325

Ürituse andmed:
Quantum 10YRS CELEBRATION Tartu Kammivabrikus 17.Oktoober
Tegemist elektroonlise tantsumuusika üritusega ning tähistame enda 10-ndat 
aastapäeva.
Ürituse algus 22:30 ja lõpp 05:00
Eeldatav osalejate arv on 1000-1200. Tegemist 18+ vanuses üritusega.

Üritusel pürotehnikat ei kasutata,lisaks ei kasutata leeke ehk ühtegi 
kõrgema tuleriskiga seadet laval ei ole.
Liikluskorraldust muuta ei ole vaja kuna Kammivabrik asub peateest natukene 
kõrval hoovis

Erilisi turvariske üritusel ei ole kuna tegemist nagu tavalise 
klubiüritusega.
Turvalisuse eest vastutav ettevõte on Real Security OÜ ning vastutav isik 
Aldri Teesaar +372 52 00 855. Nemad on mitmeid kordi Kammivabrikus 
üritustele turvateenust pakkunud ning teavad maja väga hästi.

Kammivabrikul endal on toimiv ATS süsteem ning kõik tulekustutid on 
toimivad. Lisaks kõik varuväljapääsud on hästi nähtavad ning märgistatud.

Manusena  kaasas joonis, kuhu on märgitud tulevase lava asukoht,baar ja kõik 
evakuatsiooniteed koos mõõtmetega.

Kui vajate mingit infot veel, siis palun andke teada.

Tervitades,
Alar Kukka
59 015 325